ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «VOLTON YELLOW SIMPLE_50€»
ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «VOLTON YELLOW SIMPLE_50€»
Οι παρόντες Ειδικοί Όροι αποτελούν ενιαίο και αναπόσπαστο τμήμα της Σύμβασης Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας, από κοινού με την Αίτηση Σύναψης Σύμβασης και τους Γενικούς Όρους.
1. ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ
Πάγιο (€/μήνα) | Χρέωση Προμήθειας (€/kWh) | Χρέωση Προμήθειας με Έκπτωση Συνέπειας 30% στο Περιθώριο Εμπορίας (€/kWh) |
4,9 | 1,1990 * ΜΤΑΜ + 0,020 | 1,1990 * ΜΤΑΜ + 0,014 |
Το εμπορικό πρόγραμμα κυμαινόμενης χρέωσης προμήθειας «VOLTON YELLOW SIMPLE_50€» φέρει κίτρινη σήμανση και παρέχεται στην κατηγορία πελατών ΧΤ - Γ1, Γ1Ν.
Η κυμαινόμενη χρέωσης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας προκύπτει από τον ακόλουθο τύπο υπολογισμού:
Χρέωση Προμήθειας ΗΕ (€/kWh) = Συντελεστής Προσαύξησης * ΜΤΑΜ (€/kWh) + Περιθώριο Εμπορίας (€/kWh)
Όπου,
• Συντελεστής Προσαύξησης: Ο Συντελεστής Προσαύξησης ισούται με 1,199, ορίζεται από την εταιρεία μας και καλύπτει το κόστος απωλειών χαμηλής τάσης, το κόστος προφίλ της εταιρείας, κόστη περιοδικών εκκαθαρίσεων, λοιπά χρηματοοικονομικά και λοιπά κόστη δραστηριότητας εμπορίας και διαχείρισης Πελατών.
• ΜΤΑΜ: Η Μεσοσταθμική Τιμή Αγοράς σε €/kWh του μήνα αναφοράς, όπως αυτή ανακοινώνεται, μετά το πέρας του εκάστοτε μήνα αναφοράς, στο πρώτο ενημερωτικό δελτίο που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του Διαχειριστή του Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (εφεξής ΑΔΜΗΕ) και συγκεκριμένα στην ηλεκτρονική διεύθυνση ▇▇▇▇▇://▇▇▇.▇▇▇▇▇.▇▇/▇▇▇▇▇/▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇-▇▇▇▇▇▇/▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇- timi-agoras για το μήνα αναφοράς και συμπεριλαμβάνει τις παρακάτω χρεώσεις:
o τη μοναδιαία χρέωση των αποκλίσεων ενέργειας της Αγοράς Εξισορρόπησης
o τη μοναδιαία τιμή για το κόστος της Αγοράς Επόμενης Ημέρας και Ενδοημερήσιων Αγορών
o τη μοναδιαία χρέωση για το Λογαριασμό Προσαυξήσεων Απωλειών ΕΣΜΗΕ («ΛΠ-1»)
o τη μοναδιαία χρέωση για τον Λογαριασμό Προσαυξήσεων Ισχύος Εξισορρόπησης («ΛΠ-2»)
o τη μοναδιαία χρέωση για τον Λογαριασμό Προσαυξήσεων Οικονομικής Ουδετερότητας («ΛΠ-3»)
Ως μήνας αναφοράς νοείται ο ημερολογιακός μήνας του έτους, η πρώτη τιμή της ΜΤΑ του οποίου ανακοινώνεται εντός του επομένου ημερολογιακού μήνα, στην ιστοσελίδα του ΑΔΜΗΕ, ως ανωτέρω.
• Περιθώριο Εμπορίας: Το περιθώριο εμπορίας που έχει συμφωνηθεί και αναγράφεται στην αίτηση σύναψης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας.
Διευκρινίζεται ότι η ΜΤΑΜ δημοσιεύεται μηνιαίως στην ιστοσελίδα του ΑΔΜΗΕ και η τιμολόγηση πραγματοποιείται απολογιστικά, δηλαδή ο λογαριασμός εκδίδεται από την εταιρεία μας τον επόμενο μήνα για την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας του αμέσως προηγούμενου μήνα, λαμβάνοντας υπόψη την πρώτη (1η) δημοσιευθείσα τιμή της ΜΤΑ του μήνα αναφοράς. Εάν ο λογαριασμός κατανάλωσης καταλαμβάνει ημέρες κατανάλωσης από δύο ή/και περισσότερους ημερολογιακούς μήνες, τότε λαμβάνεται υπόψη η δημοσιευθείσα ΜΤΑ εκάστου μήνα αναφοράς- ημερολογιακού μήνα και η καταναλωθείσα ηλεκτρική ενέργεια επιμερίζεται αναλογικά στις ημέρες εκάστου ημερολογιακού μήνα κατανάλωσης. Σε περίπτωση που κατά την ημερομηνία έκδοσης ενός λογαριασμού (Έναντι ή Εκκαθαριστικού) δεν έχει δημοσιοποιηθεί στην ιστοσελίδα του ΑΔΜΗΕ το ενημερωτικό δελτίο της ΜΤΑ, που αφορά την περίοδο κατανάλωσης του εν λόγω λογαριασμού, τότε θα γίνεται εκτίμηση κόστους και τιμολόγηση για τη συγκεκριμένη περίοδο κατανάλωσης με βάση την πλέον πρόσφατη δημοσιευμένη τιμή ΜΤΑ. Μετά τη δημοσιοποίηση των δεδομένων κόστους, που
αφορούν την προαναφερθείσα περίοδο κατανάλωσης, για την οποία πραγματοποιήθηκε κατ’ εκτίμηση τιμολόγηση, θα γίνεται εκ νέου υπολογισμός του κόστους και η τυχόν διαφορά (χρέωση ή πίστωση) θα αποδίδεται σε επόμενο λογαριασμό και σε κάθε περίπτωση στον επόμενο εκκαθαριστικό.
Οι ανωτέρω αναγραφόμενες τιμές δεν περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.
Παράδειγμα υπολογισμού χρέωσης Ανταγωνιστικών Χρεώσεων Προμήθειας για παροχές Χαμηλής Τάσης:
Εάν η ΜΤΑΜ (Μεσοσταθμική Τιμή Αγοράς σε €/MWh) κατά την τιμολογούμενη περίοδο προκύψει ίση με 125,00 €/MWh, Συντελεστής Προσαύξησης είναι 1,199, το Περιθώριο Εμπορίας με Έκπτωση Συνέπειας είναι 14,00 €/MWh, τότε:
Χρέωση Προμήθειας ΗΕ (€/MWh) = 125,00 (€/MWh) Χ 1,199 + 14,00 (€/MWh) = 163,875 €/MWh.
Επομένως προκύπτει ότι η χρέωση ενέργειας που θα τιμολογηθεί ο πελάτης για τη συγκεκριμένη περίοδο είναι 0,1639 €/kWh. Για μία μέση κατανάλωση
250kWh το συνολικό κόστος είναι 0,163,9 x 250 = 40,97€.
▇▇▇▇▇▇ ▇▇▇▇▇▇:
Για τoυς πρώτους πέντε (5) μήνες, ήτοι τις πρώτες εκατόν πενήντα (150) συναπτές ημερολογιακές ημέρες (5 μήνες Χ 30 ημέρες), από την έναρξη ισχύος του παρόντος εμπορικού προγράμματος, σύμφωνα με τον Γενικό Όρο 5.1., και υπό τους λοιπούς όρους και προϋποθέσεις, που αναλυτικά αναφέρονται κατωτέρω, ο Πελάτης δικαιούται δώρο (εφεξής η «▇▇▇▇▇▇ ▇▇▇▇▇▇») συνολικού ποσού πενήντα Ευρώ (50,00€).
Η ▇▇▇▇▇▇ ▇▇▇▇▇▇ θα αποδίδεται τμηματικά, κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα, ως πίστωση στον εκάστοτε εκδοθέντα Λογαριασμό Κατανάλωσης του πελάτη (Έναντι, Έναντι Ready ή Εκκαθαριστικό). Ως βάση υπολογισμού της τμηματικής καταβολής της Δωρεάν Παροχής λαμβάνεται το ποσό των δέκα Ευρώ (10,00€) ανά τριάντα (30) συναπτές ημέρες παραμονής, έως ότου συμπληρωθούν οι πρώτες εκατόν πενήντα (150) συναπτές ημερολογιακές ημέρες παραμονής του Πελάτη στο παρόν εμπορικό πρόγραμμα. Ειδικότερα, το ακριβές ποσό της πίστωσης, όπως αυτό θα αποτυπώνεται σε κάθε Λογαριασμό Κατανάλωσης, θα είναι ανάλογο των ημερών κατανάλωσης, που θα τιμολογούνται στον εκάστοτε Λογαριασμό, ήτοι επί τη βάσει της αρχής της αναλογικότητας των ημερών, μέχρι να συμπληρωθούν οι πρώτες εκατόν πενήντα (150) συναπτές ημερολογιακές ημέρες παραμονής του Πελάτη στο παρόν εμπορικό πρόγραμμα. Ως εκ τούτου, η σχετική πίστωση δύναται να είναι μικρότερη ή μεγαλύτερη του ποσού των δέκα (10,00) Ευρώ ανά λογαριασμό.
Παράδειγμα: Έστω ότι εκδίδεται Λογαριασμός, για περίοδο κατανάλωσης είκοσι οκτώ (28) ημερών. Το ποσό της πίστωσης θα είναι ανάλογο των τιμολογούμενων ημερών κατανάλωσης και άρα, θα πιστωθεί το ποσό των 10€/30ημέρες Χ 28ημέρες = 9,33€.
Με την οριστική εκκαθάριση των χρεώσεων που πραγματοποιείται στον Εκκαθαριστικό λογαριασμό, σύμφωνα με τον όρο 5.2 των παρόντων Ειδικών Όρων κατωτέρω, η πίστωση που αφορά την παραπάνω Δωρεάν Παροχή, θα εκκαθαρίζεται και θα υπολογίζεται αναλογικά βάσει των ημερών που αντιστοιχούν στο χρονικό διάστημα της περιόδου κατανάλωσης του Εκκαθαριστικού λογαριασμού, μέχρι να συμπληρωθούν οι πρώτες εκατόν πενήντα
(150) συναπτές ημερολογιακές ημέρες παραμονής στο παρόν εμπορικό πρόγραμμα του Προμηθευτή. Διευκρινίζεται ότι:
- Σε περίπτωση που ο ▇▇▇▇▇▇▇, κατά την διάρκεια των πρώτων εκατόν πενήντα (150) συναπτών ημερών από την έναρξη ισχύος του παρόντος εμπορικού προγράμματος, σύμφωνα με τον Γενικό Όρο 5.1., επιλέξει να μεταβεί σε κάποιο άλλο εμπορικό πρόγραμμα του Προμηθευτή, τότε δεν θα είναι πλέον δικαιούχος της ▇▇▇▇▇▇ ▇▇▇▇▇▇▇. Η ήδη αποδοθείσα ▇▇▇▇▇▇ ▇▇▇▇▇▇ δεν επιστρέφεται στον ▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇.
- Σε περίπτωση λήξης ή λύσης της Σύμβασης Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας με οποιοδήποτε τρόπο πριν τη συμπλήρωση των πρώτων εκατόν πενήντα (150) συναπτών ημερών από την έναρξη ισχύος του παρόντος εμπορικού προγράμματος, σύμφωνα με τον Γενικό Όρο 5.1., παύει αυτοδικαίως οποιαδήποτε υποχρέωση του Προμηθευτή να αποδώσει στον τελευταίο τη Δωρεάν Παροχή ή το μέρος αυτής, που τυχόν υπολείπεται κατά το χρόνο λήξης ή λύσης της σύμβασης προμήθειας. Σημειώνεται ότι στον/στους λογαριασμό/ούς που τυχόν εκδοθούν μέχρι την έκδοση Τελικού Εκκαθαριστικού Λογαριασμού, και υπό την προϋπόθεση ότι αυτός/οί θα περιλαμβάνει/ουν διάστημα κατανάλωσης πριν την επέλευση του λόγου λύσης ή λήξης της σύμβασης προμήθειας, το ποσό της Δωρεάν Παροχής θα αποδοθεί κανονικά για τις αντίστοιχες ημέρες κατανάλωσης. Ομοίως η σχετική εκκαθάριση του συνολικώς καταβληθέντος ποσού της Δωρεάν Παροχής έως τη λύση ή λήξη της σύμβασης προμήθειας, θα πραγματοποιηθεί στον Τελικό Εκκαθαριστικό Λογαριασμό, που θα εκδοθεί. Η ήδη αποδοθείσα ▇▇▇▇▇▇ ▇▇▇▇▇▇ δεν επιστρέφεται στον ▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇.
1. ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ - ΛΟΙΠΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ
Οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις (ΧΧΣ, ΧΧΔ, ΕΤΜΕΑΡ, ΥΚΩ, χρεώσεις για την εκτέλεση εργασιών στην παροχή του Πελάτη, λοιπές χρεώσεις όπως καθορίζονται στην κείμενη νομοθεσία), καθώς και οι Χρεώσεις Υπέρ Τρίτων (Δημοτικά Τέλη και Φόροι, ΤΑΠ, Τέλος ΕΡΤ, άλλες τυχόν χρεώσεις που τίθενται εκ του νόμου), που εμφανίζονται στον Λογαριασμό, είναι ίδιες, ανεξαρτήτως Προμηθευτή. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας ▇▇▇▇▇://▇▇▇▇▇▇.▇▇/▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇. Σημειώνεται ότι οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις δεν συμπεριλαμβάνονται στις τιμές των Χρεώσεων Προμήθειας του Ειδικού Όρου 1.
2. ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ - ΛΟΙΠΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ
Οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις (ΧΧΣ, ΧΧΔ, ΕΤΜΕΑΡ, ΥΚΩ, χρεώσεις για την εκτέλεση εργασιών στην παροχή του Πελάτη, λοιπές χρεώσεις όπως
καθορίζονται στην κείμενη νομοθεσία), καθώς και οι Χρεώσεις Υπέρ Τρίτων (Δημοτικά Τέλη και Φόροι, ΤΑΠ, Τέλος ΕΡΤ, άλλες τυχόν χρεώσεις που τίθενται εκ του νόμου), που εμφανίζονται στον Λογαριασμό, είναι ίδιες, ανεξαρτήτως Προμηθευτή. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας ▇▇▇▇▇://▇▇▇▇▇▇.▇▇/▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇. Σημειώνεται ότι, οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις δεν συμπεριλαμβάνονται στις τιμές των Χρεώσεων
Προμήθειας του Ειδικού Όρου 1.
3. ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΚΟΤ
Το πρόγραμμα παρέχεται και σε πελάτες δικαιούχους Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου βάσει του άρθρου 52 του ν. 4001/2011 και της απόφασης της Δ5-ΗΛ/Β/Φ29/16027/6.8.2010 του Υφυπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής «Εφαρμογή Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου» (Β'/1403) όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας ▇▇▇▇▇://▇▇▇▇▇▇.▇▇/▇▇▇▇▇▇▇▇▇-▇▇▇▇▇▇▇▇▇/.
4. ΔΙΑΡΚΕΙΑ:
4.1. Η διάρκεια ισχύος του προγράμματος άρχεται: α. από την ημερομηνία έναρξης εκπροσώπησης του Μετρητή της Εγκατάστασης του Πελάτη από τον Προμηθευτή, για νέα εκπροσώπηση παροχής από τον Προμηθευτή, όπως αυτή η ηµέρα καθορίζεται από τον αρµόδιο διαχειριστή ή β. από την ημερομηνία ένταξης του Πελάτη στο επιλεχθέν τιμολόγιο, για ενεργή παροχή που εκπροσωπείται ήδη από τον Προμηθευτή.
4.2 Η διάρκεια ισχύος της σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας ορίζεται σε δώδεκα (12) μήνες.
5. ΤΡΟΠΟΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ:
5.1. Η χρέωση του Πελάτη για υπηρεσίες που παρέχονται στο πλαίσιο της Σύμβασης Προμήθειας, πραγματοποιείται με την έκδοση και αποστολή Λογαριασμού Κατανάλωσης. Η τιμολόγηση γίνεται με βάση την πραγματική κατανάλωση τουλάχιστον μία φορά ετησίως. Ο Προμηθευτής εκδίδει μηνιαίως Λογαριασμούς βάσει εκτιμώμενης κατανάλωσης (Έναντι λογαριασμός) ή βάσει ανάγνωσης των ενδείξεων του μετρητή από τον Πελάτη (Έναντι Ready λογαριασμός) και πραγματοποιεί εκκαθάριση (Εκκαθαριστικός λογαριασμός) βάσει της καταμετρούμενης από τον Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (περίοδος κατανάλωσης – κύκλος τιμολόγησης). Εάν ο πελάτης δεν διαθέτει μετρητή με δυνατότητα εξ αποστάσεως ανάγνωσης από τον Διαχειριστή ή έχει επιλέξει ο ίδιος να απενεργοποιήσει την εξ αποστάσεως ανάγνωση, ακριβείς πληροφορίες τιμολόγησης βάσει της πραγματικής κατανάλωσης διατίθενται με τακτική ανάγνωση της κατανάλωσης στο μετρητή από τον ▇▇▇▇▇▇, την οποία κοινοποιεί στον Προμηθευτή, μέσω του portal «My Volton». Εάν ο Πελάτης διαθέτει τηλεμετρούμενο μετρητή πρέπει να παρέχονται ακριβείς πληροφορίες τιμολόγησης στον Προμηθευτή, βάσει της πραγματικής κατανάλωσης, τουλάχιστον κάθε μήνα προκειμένου ο Προμηθευτής να εκδίδει μηνιαίως Εκκαθαριστικό λογαριασμό.
5.2. Ως κατανάλωση ορίζεται η καταλογιζόμενη ηλεκτρική ενέργεια σε κιλοβατώρες (kWh). Ειδικότερα στους Έναντι λογαριασμούς η κατανάλωση προκύπτει σύμφωνα: α) με τις εκτιμήσεις από ιστορικά στοιχεία του Πελάτη που παρέχει ο Διαχειριστής Δικτύου Διανομής, β) με προηγούμενη αντιπροσωπευτική περίοδο κατανάλωσης του Πελάτη ή γ) με τις ενδείξεις του Μετρητή του Πελάτη, που καταχωρίζονται από τον ίδιο στο portal
«MyVolton». Διευκρινίζεται ότι στην τελευταία περίπτωση (υπό γ) ο λογαριασμός που εκδίδεται (Έναντι Ready) εκκαθαρίζει όλους του τυχόν εκδοθέντες προηγούμενους Έναντι λογαριασμούς αναφορικά με τις χρεώσεις προμήθειας και τις Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις. Η τιμολόγηση ή οι πληροφορίες τιμολόγησης επιτρέπεται να βασίζονται σε κατ’ εκτίμηση χρέωση, σύμφωνα με τα στοιχεία (α) και (β) ανωτέρω, μόνο εάν ο Πελάτης δεν έχει καταχωρίσει στο portal «MyVolton» τα αποτελέσματα της μέτρησης για δεδομένη περίοδο τιμολόγησης, ως περιγράφεται υπό 5.1. Η οριστική εκκαθάριση όλων των Έναντι λογαριασμών, συμπεριλαμβανομένου και του Έναντι Ready, εξακολουθεί να πραγματοποιείται στον Εκκαθαριστικό Λογαριασμό, που εκδίδεται βάσει της καταμετρούμενης από τον Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας.
5.3. Αναφορικά με τις χρεώσεις υπέρ Τρίτων (Δήμοτικοί Φόροι και Τέλη, ΤΑΠ, ΕΡΤ) διευκρινίζεται ότι: α) Οι χρεώσεις υπέρ Δήμων (Δήμοτικοί Φόροι και Τέλη, ΤΑΠ) χρεώνονται κανονικά και κατ’ αναλογία σε Έναντι και Εκκαθαριστικούς Λογαριασμούς, β) η χρέωση του τέλους της ΕΡΤ, πραγματοποιείται άπαξ στον εκάστοτε εκδοθέντα Εκκαθαριστικό Λογαριασμό.
5.4. Η Έκπτωση Συνέπειας εφαρμόζεται μόνο επί του Περιθωρίου Εμπορίας.
5.5. Η τιμολόγηση θα γίνεται με τη χρέωση της εμπρόθεσμης πληρωμής που φέρει τον τίτλο «Χρέωση Προμήθειας με Έκπτωση Συνέπειας 30% στο Περιθώριο Εμπορίας (€/kWh)» και αποτυπώνεται στον πίνακα του Ειδικού Όρου 1. Σε περίπτωση μη συνεπούς εξόφλησης των λογαριασμών θα αποδίδεται χρέωση εκπρόθεσμης εξόφλησης για τον Εκκαθαριστικό λογαριασμό, η οποία θα υπολογίζεται σύμφωνα με τη χρέωση του ανωτέρω Πίνακα που φέρει τον τίτλο «Χρέωση Προμήθειας (€/kWh)». Έτσι, εάν π.χ. ο πελάτης απωλέσει το δικαίωμα της τιμολόγησης με τη χρέωση της εμπρόθεσμης πληρωμής λόγω του γεγονότος ότι δεν έχει πληρώσει εμπρόθεσμα τον λογαριασμό του, η τιμολόγησή του θα προσδιοριστεί βάσει της χρέωσης της στήλης του ανωτέρω πίνακα που φέρει τον τίτλο «Χρέωση Προμήθειας (€/kWh)». Ας σημειωθεί ότι, το δικαίωμα τιμολόγησης με τη χρέωση της εμπρόθεσμης πληρωμής, θα εξακολουθεί να ισχύει στον επόμενο κύκλο τιμολόγησης του, όπως αυτός προκύπτει από τον Εκκαθαριστικό λογαριασμό, και ως εκ τούτου η απώλεια του συγκεκριμένου δικαιώματος θα αναφέρεται μόνο στην περίοδο τιμολόγησης κατά την οποία ο πελάτης δεν έχει τηρήσει την υποχρέωση εμπρόθεσμης πληρωμής. Σημειώνεται ότι, η εκκαθάριση και η τελική απόδοση ή μη του ποσού της χρέωσης εκπρόθεσμης εξόφλησης, που αντιστοιχεί στη διαφορά των τιμών «Χρέωση Προμήθειας με Έκπτωση Συνέπειας 30% στο
Περιθώριο Εμπορίας (€/kWh)» λόγω εμπρόθεσμης εξόφλησης από τον πελάτη και «Χρέωση Προμήθειας (€/kWh)» χωρίς την έκπτωση, εφόσον υφίσταται η περίπτωση της εκπρόθεσμης πληρωμής, γίνεται στον λογαριασμό που εκδίδεται αμέσως μετά τον Εκκαθαριστικό λογαριασμό, στον οποίο αφορά και βάσει του οποίου υπολογίζεται).
6. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Στο παρόν πρόγραμμα και καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος του δεν εφαρμόζεται ο Γενικός Όρος 9.8 των Γενικών Όρων αναφορικά με τη μεθοδολογία αναπροσαρμογής των χρεώσεων προμήθειας.
7. ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
Η VOLTON Α.Ε. παρέχει στους Πελάτες, σύμφωνα με το άρθρο 24 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας, δωρεάν την πρόσθετη υπηρεσία
«Πρόγραμμα Παροχής Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας» σε συνεργασία με τα διαγνωστικά κέντρα του Ομίλου Affidea, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που περιγράφονται στην αίτηση συμμετοχής. Το ως άνω ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ισχύει για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους από την έναρξη ισχύος του παρόντος εμπορικού προγράμματος προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, υπό την προϋπόθεση αποδοχής των αναφερόμενων στην αίτηση συμμετοχής όρων και υπογραφής της. Σε περίπτωση που ο πελάτης καταγγείλει τη σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας ή αιτηθεί τη μεταφορά της παροχής του σε άλλο εμπορικά διαθέσιμο πρόγραμμα της VOLTON Α.Ε., εντός του χρονικού διαστήματος που είναι σε ισχύ το Πρόγραμμα Παροχής Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, παύει από την ημερομηνία καταγγελίας ή αίτησης προς μεταφορά και το δικαίωμα χρήσης της εν λόγω Πρόσθετης Υπηρεσίας.
Ο ▇▇▇▇▇▇▇ δηλώνει ρητά και ανεπιφύλακτα ότι κατανόησε και αποδέχεται πλήρως τους Ειδικούς Όρους του προγράμματος.
ΥΠΟΓΡΑΦΗ/ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΠΟΣ/ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
